âh

.

her gün dursam huzurda etsem bin âh

hangi feryatla temizlenir bunca günah

.

gözlerim kapalı ellerim yüzümde başım eğik 

nasıl yürürüm bu kapkara lekelerle artık dimdik

.

seni bilmezken geçen onca yılın nedir hesabı

sensiz tek bir anın bile yokken en ufak faydası 

seni buldum sandım oysa kaybettim defalarca 

debelendim çaresiz kör kuyularda yıllarca 

çıksa şu ruhum aciz bedenimden bir rükûda 

girse hançerler sırtıma o'nlar gibi huzurda

ya da başım yerde sana en yakın olduğum an 

ah işte budur kavuşmak için en güzel zaman 

.

bilirim hak etmez bu aciz yıllarca sensiz yaşadı 

şah damarından yakınken görmedi bilinci kapalı

lakin merhametindir rahmansın rahimsin

yalnızım çaresizim en iyi sen bilirsin

yorgunum kırgınım bu dünyada yalnızım 

senden gayrı artık her şeye dargınım 

.

şanındandır ne olur merhametinle lütfet 

şu ömrümden geriye kalan bana yalnız külfet

sen yüceler yücesi bilirim senin kulun çok 

ben ise bir aciz senden başka kimsem yok 

.

her şey taşınmaz bir yük geçmişimden kalan 

affından başka temennim kalmadı şu dünyadan

.

ermişimdir murâdıma defter gelirse sağımdan 

köprüden bir hışım geçip geçersem mizandan