Beni bulmam gerek, seni bulmam gerek.

 

Hayatta hiçbir amacımın kalmadığını hissediyorum. Gidebilseydim eğer, bu benim inisiyatifimde olsaydı, çok önceleri gitmek isterdim. Beni yaşama bağlayan bir şey yok. Tünelin ucunda bir ışık görünmüyor. Aksine, ortasında kalmışım da çok yakın bir zamanda büyük bir hışımla üzerime yıkılacak gibi duruyor. Herkesten sıyrılıp yıllar sürecek bir inzivaya girmek istiyorum. Belki o vakit kendimi yeniden bulabilirim. Bir ben vardı, uzakta değil, henüz birkaç yıl önce bir ben vardı. Artık yok. Sen de yoksun ve yapayalnızım. Beni bulmam gerek. Seni bulmam gerek.

Bir hayatım olduğunu sanmıyorum ve bu beni ürkütüyor. Yolumu yordamımı kaybettim. Yalnız ve çaresiz kaldım. Artık hiçbir şey düşünemeyecek kadar yorgun biriyim ve bu hayatı doğaçlama yaşamaya başladım. İnsanların içine karışmaktan o kadar yoruldum ki. Adım attığım her an kalabalıklar üzerime çullanacak gibi hissediyorum. Şehirden sürülen bir suçlu gibi dört bir yandan beni taşlayacaklar, yaşamayı beceremeyişimin cezasını kesecekler; onları ilgilendirmese de.

Evime, yuvama dönmem gerek. Bana ben olduğumu hatırlat, lütfen. Yanımda olduğunu hissettir. Freni patlak bir kamyonun yokuş aşağı yuvarlanmasına benzeyen hayatım, seni kaybettikten sonra bu seyrini almaya başladı. Ölmekten yana kaygım yoktu bir zamanlar lakin şu an korkuyorum. Onu da geçtim bu tehlikeli süreçte birilerini ezmekten korkuyorum. Çaresizim, bir kaçış rampası bile bulamıyorum. Sadece yuvarlanıyorum, düşüyorum; sadece eksiliyorum.

“Direksiyon hakimiyetini kaybeden şoför” haberindeki şoför benim, direksiyon hayatım. Belki şoförü bile değilim hayatımın, rota bende değil… Ben ilk sert virajda kapıyı açıp atladım ağır yaralanmak pahasına, şimdi de hakim olamadığım bir hayatın savruluşunu izliyorum.

Bana merhamet et. Tüm kaybedişlerim senden ötürü geliyor. Her yaşadığımın arka planında sensizlik var. Her felaketimin yegane sebebi yine bu sensizliğim. Biliyorsun, sana sırt dönmedim. Ne haddime? Sadece, dilim varmasa da… Uzaklaştım bir nebze. Ne olur acı ve yüz çevirme. Bir anneden fazladır duyguların. Senden bir kötülük görmedim. Ne yaşadımsa ben hak ettim. Ama dediğim gibi, seni bulmam gerek. Beni bulmam gerek…

Ne olur beni bırakma. Yaşayamıyorum.